روشی مناسب برای کاهش وزن - تناسب اندام - تغذیه - روز انلاین
تندرستی
۱۳۹۶/۱۱/۲۶۱۱:۱۴کد خبر: 237788 سلامت نیوز:محققان دریافتند خوردن آهسته غذا می تواند به کاهش وزن کمک کند. به گزارش مهر، همچنین محققان تاکید می کنند دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب از خوردن هر چیزی پرهیز نمایید. این مطالعه این تغییرات ساده را با کاهش اندازه دور کمر و کاهش نرخ چاقی و اضافه وزن مرتبط می داند.
محققان دانشگاه کیوشو ژاپن عنوان می کنند در مقایسه با افرادی که غذایشان را تند می خورند افرادی که با سرعت عادی غذا می خورند ۲۹ درصد کمتر دچار چاقی می شوند. اما افرادی که غذایشان را به مراتب آهسته تر می خورند بیش از ۴۲ درصد کمتر دچار چاقی می شوند.
بعلاوه، افرادی که آهسته غذایشان را می خورند سالم تر بوده و سبک زندگی سالم تری هم دارند. به گفته محققان، آهسته غذاخوردن نقش بسیار خوبی در کاهش اشتها و در نتیجه جلوگیری از چاقی دارد. در این مطالعه، تیم تحقیق داده های حدود ۶۰ هزار ژاپنی مبتلا به دیابت را که بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ تحت چکاپ منظم بودند بررسی کردند.20180215 11:14››
اشتراک گزاری:(ضروری)(ضروری)رئیس جدید سازمان نظام پزشکی چه اقداماتی را باید در اولویت کاری خود قرار دهد؟
>در صورتیکه تمایل به دریافت خبرنامه سلامت نیوز را دارید، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.شرط مهم سلامت یک جامعه توانمندی مردم در جستجو، دریافت و به کار گیری اطلاعات سلامت است، سلامت نیوز شریک سلامت جامعه ایرانی است. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تندرستی ( سلامت نیوز ) محفوظ می باشد.>
5.02028s, 19q


مشخصات
نام و نام خانوادگی
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی


Top