ورزش‌های آبی راهی برای جلوگیری از بیماری‌های کهنسالی - ورزش - زندگی سالم - روز انلاین
تندرستی
۱۳۹۶/۰۸/۲۳۱۳:۲۲کد خبر: 230218 سلامت نیوز:با افزایش سن مشکلاتی مربوط به سلامتی ایجاد می‌شود و افراد می‌توانند باروش‌های مختلف از جمله ورزش کردن از شدت و سرعت ایجاد این مشکلات بکاهند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، بسیاری از افراد سالمند دوست دارند بدانند که بهترین ورزش برای آن‌ها چگونه ورزشی است و انجام چه فعالیت‌هایی می‌تواند از تحلیل رفتن بدن آن‌ها جلوگیری کند.
ییک از بیماری‌هایی که افراد سالمند بیشتر به آن دچار می‌شوند آرتروز است. ۵۰ درصد افراد سالمند به این بیماری دچار می شوند و آرتروز یکی از دلایل ناتوانی جسمانی افراد سالمند است. با انجام ورزش می‌توان از ابتلا به آرتروز جلوگیری کرد. ورزش برای جلوگیری از آرتروز بهتر است خیلی شدید نباشد. اما به صورت منظم انجام شود. خوردن غذاهای سالم و جلوگیری از افزایش وزن نیز می‌تواند در این زمینه موثر باشد. انجام ورزش‌های آبی می‌توانند به جلوگیری از آرتروز کمک کنند و از درد نیز بکاهند. راه رفتن در استخر و آب گرم می‌تواند موثر باشد.
آب گرم می‌توند جریان خون را در بافت‌های بدن افزایش دهد و از فشاری که بر روی مفاصل وجود دارد بکاهد. منبع:سایت mnt20171114 13:22››
اشتراک گزاری:(ضروری)(ضروری)رئیس جدید سازمان نظام پزشکی چه اقداماتی را باید در اولویت کاری خود قرار دهد؟
>در صورتیکه تمایل به دریافت خبرنامه سلامت نیوز را دارید، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.شرط مهم سلامت یک جامعه توانمندی مردم در جستجو، دریافت و به کار گیری اطلاعات سلامت است، سلامت نیوز شریک سلامت جامعه ایرانی است. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تندرستی ( سلامت نیوز ) محفوظ می باشد.>
4.89466s, 19q


مشخصات
نام و نام خانوادگی
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی

آخرین مطالب


Top